2011.09.24.
13:37

Írta: haziszappan

Kávés kecsketej szappan

Egy nagyon kedves lány kérésére készült el ez a szappan. Bőrradírozó, hála a belekerült finomra őrölt kávészemeknek. Felpezsdíti a vérkeringést, ezáltal a narancsbőrre is jótékonyan hat. Kizárólag a kávé adja az enyhe illatát. Extra adag kakaóvajjal dúsítottam, remélem elnyeri a tetszéseteket :)

 

Igazi kihívást jelentett ennek a szappannak az elkészítése, ugyanis én finoman szólva nem szeretem a kávét, az illatát sem, a rosszullét kerülget ha megérzem :) De azért került bele bőven főzetből is.

5 komment

Címkék: kávé narancsbőr kakaóvaj bőrradírozó

A bejegyzés trackback címe:

https://haziszappan.blog.hu/api/trackback/id/tr723252962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2011.10.05. 14:53:42

Nem találkoztam még emberrel aki ne szeretné a kávés szappant, még ha a kávét nem is. :) Igazi sláger.

haziszappan · http://haziszappan.blog.hu 2011.10.07. 18:10:25

@motymoty: Ezt az egyet meg nem probaltam, persze a kave miatt :) Ugyhogy varom a tapasztalatokat :)

motymoty 2011.10.10. 09:10:49

@haziszappan: :)

Pedig jók nagyon. És tényleg elveszik a kellemetlen szagokat, de kávé szaga sem lesz tőle az embernek, ha lemosta a szappant.

haziszappan · http://haziszappan.blog.hu 2011.10.25. 20:30:15

@motymoty: hat ez nagyon jo, a hetvegen pisztrangot pucoltam, es nyoma sem maradt a halszagnak a kaveszappanos kezmosas utan :)
süti beállítások módosítása