2011.06.06.
22:25

Írta: haziszappan

Kecsketej szappan Aloe Verával

Régóta ki szerettem volna már próbálni az Aloe Verát szappanban, és most eljött az ideje. Krémes, apró buborékos habja van, a mangóvajas szappanomhoz hasonlít :) A színe enyhe krémszínű, illata mint a tavaszi virágoskert. Nekem komolyan ez jut róla az eszembe, akárhányszor csak megillatolom :)

A puding sűrűségű szappan masszába tettem az Aloe Verát, ennyivel is kevesebb folyadekot szamoltam a recepthez. Az Aloe gél fertőtlenítő, regeneráló, és gyulladáscsökkentő hatását használjuk ki. Az emberi szövetek mélyébe könnyedén képes behatolni, így a szervezet a hatóanyagait maradéktalanul tudja hasznosítani. Gyorsítja a sebgyógyulás folyamatát (műtéti heg, égési sebek..). Bőrbarát hatóanyagai miatt érzékeny bőrre is jó választás.

Illatnak Ylang-Ylangot választottam, amely jó hatással van a hangulatunkra. Számomra az egyik legkellemesebb, elég intenzív illatú illóolaj.

 

Szólj hozzá!

Címkék: aloe vera ylang ylang érzékeny bőr kecsketej szappan virágoskert:)

A bejegyzés trackback címe:

https://haziszappan.blog.hu/api/trackback/id/tr412963094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása